Férfi nélkül

Párban lenne szebb az élet! Új élet, gyerekkel, válás után.

Majdnem volt egy randim

2016. november 10. 23:58 - Malnaeper

Majdnem volt egy randim, csak éppen meghiúsult. Hogy miért? Magam sem tudom. Az évek során mióta egyedül vagyok, többször felmerült bennem a kérdés, szeretnék-e igazán egy társat? Képes lennék-e újra együtt lenni valakivel. El kezdeni járni valakivel. Olyan hülye szó az, hogy járni, negyven évesen. Járni? Ennyi idősen társat kellene keresni, nem? 

Azt hiszem, nem. Legalábbis nekem nem. Igazság szerint, minden porcikám tiltakozik attól, hogy "járjak valakivel", és próbálkozzunk. Igazán sosem voltam az a típus, aki próbálkozott. Nem szeretek próbálkozni. Továbbra is abban hiszek, hogy két ember vagy azonnal érez valami pluszt, vagy nem. És ha érez, akkor anélkül elkezdődik valami közöttük, hogy azt megbeszélnék előre: mi most járunk? Egyszerűen érzik. Ha meg nem és ezt meg kell beszélniük, mi több "próbálkozniuk kell" akkor az nekem már valahogy rég rosszul hangzik. Úgyhogy én nem tudok és nem is akarok járni valakivel. Egyszerűen jól érezni magamat valakivel és hagyni, hogy kialakuljon aminek ki kell, azt viszont igen. 

Ám ez kemény dió, mert manapság már az első randira sem lehet úgy elindulni, hogy ezt azonnal le nem szögeztetnék velem, mit is akarok. Honnan tudjam? Főleg ha mások hoznak össze az illetővel, vagy ami számomra még rosszabb, a neten ismerkedtünk meg. Így hát a lebeszélt randevúkból többnyire nem is lesz semmi. Vagy legfeljebb egy randi, amire jóformán el sem indultam, de már érzem, hogy nem lesz belőle második. Egyszerűen komolytalanná válik számomra az egész, hogy a férfi határozatlan, nem meri kimondani a dolgokat, nem bírja egyszerűen jól éreznie magát, nem engem akar megismerni, hanem csak az általa felállított kikötéseinek akar megfeleltetni. Gyorsan letesztelne, ha hagynám magam, és kész. 

Csakhogy nem hagyom. Mert elég hamar átlátok a szitán. És függően attól, hogy mennyire tetszik vagy egyáltalán nem az illető, úgy alakítom magamat, hogy megfeleljek neki, vagy sem. Ha nem tetszik a viselkedése, mert ezt a méricskélést nagyon nem szépen teszi, akkor képes vagyok úgy viselkedni, hogy igenis tessek neki, de maga jöjjön rá, anélkül, hogy kimondanám, hogy ő viszont nem nyerő nálam, és szembesítem önmagával. Direktben nem akarom elküldeni a francba, mert minek, viszont legalább nem hagytam magamat. Egyébként, elárulom, ha simán csak nem tetszik nekem valaki, akkor képes vagyok úgy alakítani a dolgokat, hogy elmondhassa azt, ez a nőszemély kissé fura, és saját maga ne akarjon engem. Ő jól érzi magát, mert nem mondtak neki nemet, és én is, mert engem sem kosaraztak voltaképpen ki.  

Aki nem randizott mostanában, annak szerintem éppen elég volt ennyi ízelítőnek, hogy megértsen: ha csak rá nem lép a lábamra valaki az IKEA-ban, nem jön nekem a metróban, veszi el előlem az utolsó doboz málnát a mirelit osztályon vagy akármi - amikor is másodpercek törtrésze alatt rácsodálkozhatnánk egymás szép szemére, miután rögvest meg is hív az a valaki egy kávéra - addig tuti, hogy facér maradok még egy ideig. S maradok az elvált nők klubjának a tagja. 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfinelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr4411944217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beengedlekhu · http://beengedlek.hu 2016.11.12. 20:36:57

Kesereghetsz savanyú szőlőként évekig még, de az idő múlik, nincs mire várni. Próbálj ki valami újat!

Leylandi 2016.11.12. 22:51:28

@Beengedlekhu: minek próbálna? Ő már sajnos elveszett a társkeresők számára, mert már nem képes párkapcsolatban élni. Így jár mindenki, ha eleve nagy az egója, és az egyedültöltött évek az alkalmazkodás képességét is kiölték belőle. Már csak az olajsejkbe oltott Justinbieber-félékkel érné be, de azoknak meg nem az idősödő gyerekes átlagnők az igényei.

Beengedlekhu · http://beengedlek.hu 2016.11.12. 23:28:00

@Leylandi: Lehet, hogy igazad van. De mielőtt az utolsó göröngyöt malaszttal telve rádobod, gondold végig azt, hogy ha én, innen, ismeretlenül, egy szikrányi reményt is adva, bízok abban, hogy nem ez a vége, akkor talán Ő ott, ugyanígy érdemes még egy, esetleg több új esélyre. Életünk csak egy van! És az, hogy milyen, csak rajtunk múlik...mit teszünk meg érte, mit teszünk meg, hogy jobb legyen.

Nancsibacsi 2016.11.13. 06:29:08

"Továbbra is abban hiszek, hogy két ember vagy azonnal érez valami pluszt, vagy nem."
Azért azt lássuk be hogy a témában nem vagy túl sikeres az eddigi pályafutásodat tekintve - ez pl. házasságodnál se jött be -, szóval kipróbálhatnál valami mást.

Nancsibacsi 2016.11.13. 06:34:37

@Leylandi: Egy kb 40-es nő teljesen okés olyan pasik számára, akik nem akarnak még/már gyereket:
- elvált pasi
- tizen-huszonéves kezdő
Nyilván komoly párkapcsolat csak az elsőből lehet, igazán jó és sok szex meg leginkább a másodikból - a csajnak kell eldöntenie mire vágyik. De mindkét út nyitott a számára, a kulcs csak az, hogy az elején szögezze le, hogy ő gyereket már nem fog szülni.

2016.11.13. 13:35:17

@tenma: nagy hiba a nő szépségét, kisugárzását, életörömét, ragyogását az életkor számával mérni. A mai negyvenes nők csodálatosak tudnak lenni, túl vannak a királykisasszonyságon, de testileg lelkileg még bőven fittek lehetnek.
A posztból meg inkább a végtelen keserűség szól, a reményvesztettség, a törött szárnyú kismadárság. Nem ismerem a posztoló korábbi írásait, most csak az itteni szövegre reagáltam.
süti beállítások módosítása