Férfi nélkül

Párban lenne szebb az élet! Új élet, gyerekkel, válás után.

Kasztrált macskaként a mellékutcában

2016. november 13. 14:50 - Malnaeper

Hat hónapos cicánkban most kezdtek el tobzódni a hormonok. Az ölünkbe bújik, ezerrel zörög, fejét a kezünkbe túrja, ám a következő pillanatban a szeme már keresi a pontot, ahová belénk haraphatna. Nem fájó az érzés, mert éppen csak megtart a fogával, de mégiscsak támad. Egyre izgágább, a tilos területekre is minduntalan felugrál, az étvágya vetekszik egy kamasz gyerekével, és bizony volt már hely amelyet megjelölt. Aminek van egy bűze, amit bizony el kell tudni távolítani. Ha másképpen nem megy, kidobni az áldozati tárgyat.

Elérkezett az ivartalanítás ideje, szólt az orvos, jobb lesz neki is. Amit én tudomásul is vettem. 

Viszont néhány férfi ismerősömnél a téma kiverte a biztosítékot. Meglepődtem azon, ami az arcukon megjelent akkor, amikor a macsek állapota és a jövendőlt eljárás szóba került. A szemükbe egy pillanat tört része alatt odakerült az esd, hogy ugye velük nem tenném meg, és az arckifejezést minden esetben követte a kérdés, miszerint erre egészen biztosan szükség van? Ezek után mondhattam már bármi pozitívumot, és beszélhettem az állatorvosok, a macskatartók és állatvédők nevében, bizony nem keveredtem ki jól a történetből. Ezek után nem is csodálkozhattam azon, hogy egyikük lemondta a mai randinkat. 

A legédesebb megjegyzés egyébként egy jelenleg szinglitől jött. Akiből kikívánkozott: végül, lehet neki is könnyebb lenne a helyzete, ha kasztráltatná magát. Ugyan nem értettem vele egyet, mi több biztosítottam az ellenvéleményemről, mégsem láttam rajta, hogy azonnal megnyugodott volna.

Hovatovább el is méláztam azon, vajon miért gondolhatja így egy párt kereső férfi, talán pont azért, mert semmivel sem egyszerűbb nőként párra lelni, mint férfiként. S a helyzet mindkét oldalon éppoly elkeserítő tud lenni, mert a vágyaink akkor is megvannak, ha éppen pártalanul vagyunk. És ezt a helyzetet a kasztrálás sem oldja meg, de még az sem, ha történetesen van egy szeretőnk, mert a szerető az nem a társunk, legyen bármilyen lelki összhangunk és tartson bármilyen hosszú ideig albérletünk abban a bizonyos mellékutcában. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfinelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr7411957589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása